Riktig vårdag!

Vilket härligt väder! Sol och 12 grader! Jag, Jolinn och Karma tog en härlig långpromenad nu mitt på dagen. Måste passa på en sån här fin dag! :)
 
Vi gick längst Nydalasjön och stannade till vid en grillplats för att bara sitta och ha det skönt :) Vi var ute i nästan en och en halv timme, så skönt! Jag hade kunnat ligga i en solstol ute och läsa en bra bok, tänk vad härligt! :)
 
Istället passade vi på att ha lite passivitetsträning medan vi satt där på bänken. Jolinn brukar alltid lägga sig ner och nästan somna, som hon gjorde även denna gång medan Karma var lite mer otålig idag. Så då blev det lite extra träning så vi satt där en stund längre, och till sist var hon lika lugn som Jolinn :)
 
Här kommer några bilder från idag! 
 
Jolinn och Karma! :)
 
Härlig utsikt! 
 
 
Tog en bild på jag och Jolinn :P
 
Och Karma och mig :P
 
Jolinn har det skönt på bänken! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback