Händer inte mycket..

Ja här hos oss händer det inte så mycket nu. Mats har legat sjuk i helgen och jag har tagit det lugnt och pluggat matte. Har passat på att vara ute med Jolinn och Karma på långpromenad när solen har varit framme men annars har vi inte gjort så mycket :)
 
Imorse flög Mats till Stockholm för att åka och titta på ett projekt. Han kommer hem ikväll igen så det känns skönt :)
 
Jag sitter i skolan och väntar på att föreläsningen ska börja, ännu en dag i skolan för mig med matte. Efter föreläsningen ska jag gå och prata med syon och höra vilka mattekurser jag kan läsa. Hoppas att det ordnar sig med kurser.
 
Ikväll tänkte jag lägga ut lite bilder som jag tog när vi var ute på sjön i fredags, en solig fin dag :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback