Kvällspromenad!

Det blev en härlig kvällspromenad för oss ikväll än att det blåser ute. Vi gick i skogen vid vattentornet där det blåste mindre och träden var täckta av snö, så härligt! :)
 
 
Nu hoppas jag att solen tittar fram någon dag framöver så vi kan ta en härlig promenad på Nydalasjön :) Busa och ladda batterierna lite, kan behövas :)

Postat av: Emma

Det gick inte att gå på isen från vårt håll, zeppe fick hoppa fram, så mkt snö!

Svar: Jaha, jag var ut på isen i fredags och då var det blött, kan tänka mig att det är jätteblött på isen nu när det varit plusgrader några dagar :/
None None

2015-02-07 @ 01:34:51
URL: http://amazingzeppelin.se
Postat av: Emma

Åh dit till vattentornet vill jag följa med! Det ska finnas en geocache där :p

Jag och Zeppe satt i solen en stund vid sjön men jag vågade mig inte ut på isen. Antar att den inte tinat så fort men jag är så jäkla feg å med alla plusgrader idag så tordes jag inte. :S

2015-02-11 @ 01:24:02
URL: http://amazingzeppelin.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback