Eurasiervalp!

Oj, nu var det länge sedan jag skrev något här. Det har hänt en hel del saker här hemma faktiskt :) Jag har fått jobb i Örnsköldsvik så jag började jobba där förra veckan, det känns jättebra än så länge :) Vi har hunnit varit på utställning och bestämt oss att vi ska flytta till en annan lägenhet här i Umeå, det blir spännande! :) Det var en väldigt kort sammanfattning av dom senaste veckorna!
 
Igår var jag, Karma och Jolinn och träffade en liten eurasiervalp från Risan Gårdens senaste kull :) Så söt! 
 
 
Man blir ju så valpsjuk när man får känna dom där valptänderna och den mjuka valppälsen :) Hon var helt underbar! Men Karma och Jolinn var inte lika roade, dom tycker att valpar är lite jobbiga men förhoppningsvis blir det roligare och roligare för varje gång vi träffar henne :)
 
Just nu sitter jag på tåget hem till Umeå från Ö-vik. Efter middagen ska jag ta och baka inför min födelsedag, ska försöka hinna med två sorter idag iaf :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback