En helg full av plugg!

Ja, det blir en hel helg med bara matte för mig! Mats åkte ner till Ö-vik imorse medan jag är hemma i Umeå och räknar matte. Som tur är så har jag Jolinn och Karma som sällskap och det är ju inte så dåligt :) 
 
Så här ser det ut på köksbordet där jag sitter och pluggar!
 
 
Jag tog en paus nu på eftermiddagen och tog en långpromenad med Jolinn och Karma vid Nydalasjön. Det vanliga ;) Det var väldigt mycket folk som var och gick där och satt vid grillplatserna, såg härligt ut :) Vi var ute i drygt en timme och jag glömde helt bort att ta kort när vi gick där längst sjön, så typiskt. 
 
Nu när vi kom hem så blev det en snabbdusch för både Jolinn och Karma, båda hade sand och var blöt upp till magen, så det var bara att duscha av dom. Nu ligger dom och tuggar på varsitt ben och har det bra :)
 
 
Eftersom Mats ska sova i Ö-vik inatt så blir vi ensamma hemma. Så antingen blir det väl tredje Twilight-filmen jag ser på eller Melodifestivalen, vi får väl se ;) 
 
Nu ska jag fortsätta räkna matte! 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback