Skrivit tenta i Skellefteå!

Ja då var en till tenta skriven! Jag körde till Skellefteå igår och skrev tenta i Linjär algebra och integralkalkyl, så nu är det bara att vänta på resultatet. 
 
Efter E4an upp till Skellefteå såg jag en hel del renar, det har jag nog aldrig varit med om förut. Renar efter E4an?! På ett ställe låg en hel flock med renar på en snötäckt lägda och solen lyste så fint på dom. Hade jag haft möjlighet hade jag vilja stanna och ta en bild men det fanns ingen parkeringsplats där förstås. Det hade nog blivit en fin bild! :) Men jag fick en bild på några andra renar genom bilrutan istället :P 
 
 
Just nu sitter jag och pluggar till nästa tenta som jag har på måndag här i Umeå, i den kursen som jag läser just nu. Jag håller på att plugga in bevisen, jag vill verkligen klara den tentan! 
 
Så helgen kommer bestå av plugg, plugg och lite mer plugg. Så ni vet vad jag pysslar med dom närmsta dagarna! 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback