Träningsutställning i Umeå!

Igår tog vi sovmorgon till kl 10 och sedan åkte jag till Tomtebo för en träningsutställning. Den här gången kan jag säga "jag" eftersom varken Jolinn eller Karma fick följa med då jag ställde en annan eurasiertik. Jag har fått äran att testa ställa Risan Gårdens Naomi, Laika, och igår var första gången :)
 
Medan vi väntade på vår tur, jag och Laika skulle in i ringen som nr 15, pratade vi och umgicks eurasierna som bar där :) Marty som äger Laika äger även Karmas syster Kira och en äldre tik från Risan Gårdens E-kull. Jättekul att få träffa Karmas syster :) Även en Cool Surprise hane var med och skulle ställas ut, Nemo :) Här får ni se hela gänget som var med igår :)
 
 Karmas syster Kira, så lika varandra :)
 
 Birka och Nemo med ägare :)
 
 Nemo och Sandra :)
 
 Kira och Marty :)
 
 Birka :)
 
 Laika som jag ställde :)
 
 Kira och Birka tittar ut över utställningsområdet :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback