En vecka sedan Sundsvall

Det har redan gått en vecka sedan vi åkte ner till Sundsvall för att bo på hotell en hel helg. Jag, Mats, Jolinn och Karma kom fram till hotellet runt kl 18, gjorde oss i ordning inför middagen som vi hade bokat bord till kl 19 :) Vi gick ut och åt med Susan, Lars, Helena och Rickard, väldigt trevligt :) 
 
På lördagen följde jag och Mats med Susan och Lars på husvisning innan min familj kom ner till Sundsvall. Efter visningen mötte vi upp min familj på XXL där jag och Mats köpte varsin ny jacka :) Vi hann även med att gå en sväng på stan innan vi gick tillbaka till hotellet för middag. Efter middagen så gick jag, Mats, Sara och Janne ut och åt efterrätt på en annan restaurang och tog oss ett glas :) 
 
Söndagen ägnades åt Ikea och Birsta där det blev lite inköp till lägenheten :) Senare på eftermiddagen åkte vi hemöver upp mot Umeå. Det var verkligen en jättetrevlig helg och så otroligt skönt att få sova på hotell en hel helg, äta hotellfrukost och verkligen slappna av :)
 
Det blev tyvär inte så många bilder tagna under helgen men här kommer dom!
 
Fick en bild på Ella och mamma i farten :)
 
 Janne och Sara när vi var ute på lördagkvällen :)
 
 Mats och Janne :)
 
 
 
 Denna efterrätt beställde jag och Sara in, Chokladganache med blodapelsinsorbe i vitchokladsås, mycket gott :)
 
 Mats och Janne beställde in Trippel i choklad och det lilla goda från baren :)
 
 En trevlig utekväll! :)
 
 Här låg vårat hotell :)
 
 Karma och Jolinn på promenad inne i Sundsvall :)

Postat av: Sara

Mkt bra helg! 😃 Roligt med bilder från resan! Gillade efterrätten starkt! 😉

Svar: Blev inte så många bilder men några iaf ;P Ja det får vi göra om ;D
None None

2015-10-25 @ 11:38:16
Postat av: Anonym

Hello there! I could have sworn I've been to this site before but after browsing through
some of the post I realized it's new to me. Nonetheless, I'm definitely
happy I found it and I'll be bookmarking and checking back often!

2021-09-20 @ 13:13:42
URL: http://https://bumss.xyz/bitcoin/



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback