Härlig lördag!

Idag blev det en lång och härlig sovmorgon, tror både jag och Mats behövde det efter den här veckan 😊 Mats har jobbat 12 timmars den här veckan, börjar kl 7 och slutar kl 19 i Vännäs, så det är ju en bit och åka varje morgon och kväll också.
 
Efter en lugn förmiddag packade vi med oss hundarna i bilen och åkte till Djurmagazinet och sedan Jysk. Blev lite smått och gott till hundarna som dom ska få nu på kvällen också köpte vi dynor till vår nya utemöbel på Jysk. I måndags var vi och köpte nya utemöbler, så nu står dom på balkongen redo att användas. Och efter att vi idag har köpt dynor och filtar så kan vi börja använda dom också 😊 Ska bara städa upp där ute och ställa ordning möblerna, sedan ska ni få se bild på balkongen😊
 
Efter att vi varit på Jysk släppte Mats av mig och hundarna på Ön så gick vi hem därifrån, tog en timme att gå, så skönt 😊
 
Vi gick över bron!
 
Jolinn och Karma verkade nöjda 😊
 
Utsikten från bron, där borta i dom vita lägenhetshusen bor vi!
 
När vi sedan gick efter älven tog vi en lite paus på en av parkbänkarna som står där, och passade på att köra lite passivitetsträning!
 
Karma 😊
 
Och Jolinn! 😊
Dom satt snällt bredvid mig och tittade på allt som rörde sig!
 
Nu är vi hemma och Jolinn och Karma ligger här nedanför mig, Mats är iväg och ska tvätta bilen. Jag tänkte ta tag i förrådet, så vi får någon ordning där också. Lika bra att sätta igång! 😉

Postat av: Emma

Åh jag ser fram emot att hälsa på! Visst har ni inglasad balkong? Värste mys!! :D

Svar: Ja ni är så välkomna att hälsa på oss nu, vi börjar bli klar med det mesta nu! 😃 Japp, den är inglasad! 😉
None None

2015-10-10 @ 20:33:46
URL: http://amazingzeppelin.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback