Hej igen!

Nu var det länge sedan jag uppdaterade här.. alldeles för länge sedan! 
 
Det har hänt en hel del sedan sist men det nyaste är att vi har flyttat. Vi har flyttat från vår 3:a på Mariehem till en 3:a på Öbacka, på 7:e våningen. I lördags flyttade vi ut från Mariehem och städade lägenheten. Vi fick hjälp av våra snälla föräldrar, mamma, pappa, Åsa, Rune och Matilda hjälpte oss i lördags :) I måndags besiktade jag lägenheten och hämtade ut nycklarna till nya lägenheten medan Mats var på kurs i Malmö. Så vi har sovit hos mina föräldrar sedan i lördags. 
 
På tisdagkväll åkte jag, mamma och pappa upp med första lasset till den nya lägenheten och hämtade Mats på flygplatsen. Igår fick vi mer hjälp med att lasta ur tre släp med möbler och kartonger. Sara, Janne, mamma, pappa och Rune hjälpte oss med det så nu står det mesta av våra grejer i lägenheten, helt huller om buller ;) Så här ser det ut just nu hemma hos oss! 
 
 
 
Mysigt va?! Vi har det vi gör ikväll! ;)

Postat av: Emma

Åh, men det kommer bli kanon i slutändan :D fast jobbigt iofs medans man håller på!

Svar: Ja det blir bättre och bättre i lägenheten, snart får ni komma på fika och se hur vi har det :D
None None

2015-10-01 @ 21:59:46
URL: http://amazingzeppelin.se
Postat av: Sara

Kul att du är tillbaka på bloggen! 😃

Svar: Ja nu ska jag bli bättre på att skriva här igen ;) :D
None None

2015-10-02 @ 09:33:21



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback