Anmäld!

Nu har jag anmält oss till utställningen :) Det behövdes en liten knuff för att jag skulle anmäla mig och det fick jag, tack så mycket :) Det blir jag och Karma som intar utställningsringen den 16/2, ska bli kul :) Ska ta och träna lite med halsbandet och kopplet som jag har till utställning så vi är lite förberedda när vi ska in i ringen. Det kommer vara två domare på den här utställningen och den ena domaren var domare i Överkalix förra året när Karma blev BIS-valp, så vi hoppas att vi får henne och att hon tycker att Karma är lika snygg nu, om inte snyggare ;) 
 
Så här såg det ut då, Överkalix i april!
 
Ställer upp oss inför domaren!
 
Karma blev BIS-valp :D
Då ställde jag även Jolinn och det gick jättebra också, Excellent och BIR :)
 
Idag har jag haft en föreläsning på förmiddagen och Mats är på skolan nu. Så nu sitter jag hemma och försöker räkna lite på akustiken, vet inte riktigt hur det går men jag gör ett försök iallafall. Det är inget trevligt väder idag, här i Luleå snöar och blåser det, inge kul att vara ute och gå då. Så det har bara blivit en kort promenad på en halvtimma nu på lunchen. Jag hoppas att blåsten ger sig till ikväll så vi kan ta en lite längre promenad då. 

Postat av: Monica

Härligt!! :D
Vi håller ju tummarna så klart, som vanligt!! :)

/ Monica

Svar: Tack för stödet Monica! Det hjälper enormt mycket! :)
None None

2013-01-30 @ 23:27:29
URL: http://www.kennelbutterflydreams.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback