IKEA, hästar och lite annat!

Sara blir kvar i Överkalix tills imorgon, dom hade hittat det mesta på IKEA som dom sökte efter. Blommor, lampor och lite sånna grejer, också köpte dom en ram till oss.


Nu har jag tagit det stora beslutet.. jag har ridit och hållit på med hästar i drygt nio år i sträck och nu ska jag sluta. Det kommer att kännas tomt att inte ha hästar runt omkring mig längre, oj vad konstigt det kommer att kännas. Jag får se hur länge jag klarar mig utan hästar, annars får jag börja igen till våren om jag känner att jag blir för rastlös :P


Nellie och jag i våras!


Kommer verkligen sakna att rida..

I höst ska jag satsa mer på skolan också har vi ju en liten Jolinn här hemma som kommer ta upp mer av vår tid, det är bla därför jag har valt att sluta rida. Men jag kommer att ha som mål att börja rida igen till våren, ska försöka satsa på det!

Nu ska jag och Mats se på film innan vi går och lägger oss! :)

Postat av: Gunilla

Hur ska Anna klara sig utan hästar? ;)

2010-09-01 @ 18:02:25
Postat av: Anna

Ja bra fråga, får se hur länge jag klarar mig ;) Kanske börjar till våren igen om det inte går :)

2010-09-01 @ 18:10:01



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback