Jolinn 10 veckor

Idag är Jolinn 10 veckor. Oj vad tiden går fort, snart har vi haft Jolinn hos oss i en vecka. Idag var också min sista jobbardag, känns skönt! Jag har nu jobbat i 10 veckor. Mats som har varit hemma med Jolinn i veckan medan jag har jobbat har passat på att fixa bilen på kvällarna när jag kommit hem. Så nu är bilen svart och fin!
10 veckors bild!
Det blir både lek och pussar när man är ute på gräset!
Jolinn blir bara busigare och busigare för varje dag som går. Men hon är duktig på natten då hon sover mellan kl 22.30 och kl 6.00 då väckaren ringer och jag måste upp för jobbet. Då går vi ut och kissar och hon äter lite av frukosten sen så går hon och lägger sig hos Mats igen och sover en stund till.
Lillgumman gillar att ligga och sova med filt på sig :) Blir mysigare då!
Idag var Marlene förbi en sväng och åt med oss, det blev kebabrulle för mig och Marlene och kebabpizza för Mats. Blev även en liten kramstund på golvet!
Syskonen Lunnegren och Jolinn! :)
Äntligen ligger Jolinn och sover så jag får en liten lugn stund för mig själv. Mats är hos Lars och rengör sätena i bilen. Imorgon ska vi ställa in husvagnen i vinterförrådet och sedan väntar nya äventyr med Jolinn!
Snart är det dags att gå och sova! God natt på er! Kramar Anna




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback