Snart bär det av mot Örnsköldsvik!

Det är bara en dag kvar nu, imorgon far vi! Alla julklappar är inslagna, vi har börjat packa och snart ska det städas! Jolinn och jag har varit ute en tur med bilen idag också, vi for till Granngården och köpte pellets och lite ben, vi hann också med att köpa lite färdkost för morgondagens resa. Ska bli skönt att få komma hem till Husum och ha julllov! :)
.
Ikväll blire det en riktig tv-kväll! Det börjar kl 20 då det är Jul med Ernst, det tänker iaf jag se på :P Sen kl 21 är det Morden i Sandhamn, jag läste dom böckerna i sommras så det ska bli roligt att få se dom på film nu! Men som det alltid är när man läser böckerna före man ser filmen så är personerna och handlingen inte likadan som man själv tänkt sig. Det är lite tråkigt när dom ändrar för mycket så det inte alls är likt böckerna men vi får se ikväll! Jag tipsar er att se Morden på Sandhamn för böckerna var iaf jättebra, så jag hoppas att dom här avsnitten också är bra! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback