Promenad på Ormberget!

Imorse kom Mats och väckte mig strax innan min väckarklocka skulle ringa, mycket mysigare att bli väckt av Mats än av väckarklockan :) Jag och Jolinn gick ut på kiss- och bajsrunda och sedan satte vi oss och åt frukost tillsammans, en mysig start på dagen!
.
Jag hade kursintroduktion kl 8.15 och som slutade strax innan kl 9, så efter det begav jag mig hemmåt och städade lägenheten. Klockan 12 for vi och hämtade Ida och sedan for vi till Ormberget och promenerade där. Jolinn fick springa lös medan jag, Mats och Ida kämpade oss fram i den jobbiga snön. Vi var ute och gick en timme, riktigt skönt att få komma ut och röra på sig :) Men nu är vi nog alla helt slut, inte minst Jolinn som somnade så fort vi kom in :)
Skönt med en trött vovve efter en promenad! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback