Jobbiga mornar

Usch vad jobbigt det är att kliva upp på mornarna nu för tiden! Jag hade ställt väckarn på kl 8 men klev inte upp för än kl 9. Jag skulle behöva något uppiggande för att komma igång på mornarna, fast jag tror att Mats är i behov av det ännu mer för han har lite svårare att kliva upp än jag :P
.
Idag har jag i alla fall börjat plugga till tentan som jag har till veckan, det känns ganska tungt faktiskt. Man glömmer saker så fort så det gäller att försöka minnas vad dom sa på föreläsningarna i december. Inte så lätt alltid! Tur att vi har en underbar vovve som ger en uppiggande kramar ibland :)
Myskramar med Jolinn!
Ikväll är det klassfest som vi tjejer ska gå på, i alla fall några timmar tänkte vi vara där! Hoppas att det blir roligt!

Postat av: Gunilla

Vad det såg mysigt ut! :)

2011-03-11 @ 18:37:37
Postat av: Anna

Ja hon är mysig vår vovve :)

2011-03-12 @ 11:05:22



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback