Våran helg!

Har inte skrivit här på några dagar nu men vet inte riktigt vad jag ska skriva! Dagarna rullar på och Jolinn mår bra! I fredags tog vi en långpromenad med Madelene och Molle och efter det släppte vi dom så dom fick leka av sig. Riktigt trevligt! :) Efter det så for vi ner till Öjebyns djursjukhus för att röntga Jolinn, Madelene var snäll och följde med som stöd, jättesnällt Tack! :) Mats mötte oss på djursjukhuset, han kom direkt från Umeå. Allt gick bra så nu är det bara att vänta på resultatet.
.
Mitt på dagen på lördagen fick vi besök av Sara. Vi for en sväng på Storheden och vi köpte den första julklappen för i år och jag köpte ett par nya vinterskor. Upptäkte för någon vecka sedan att mina gamla vinterskor som jag bara haft ett år var trasiga så det var jätteskönt att få tag på ett par nya :) Och snygga dessutom! Sedan på kvällen for vi tre och tittade på Twilight - Breakin down Part 1 på bio, kan bara säga ett ord och det är.. besviken.
.
På söndageftermiddagen kom Janne så Sara och han for hem till Umeå. Och senare på kvällen var det dags för Mats att åka till Umeå också. Usch för söndagar! Ja det var våran helg, har tyvär inte så mycket mer att skriva för tillfället!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback