Bästa helgen på länge

Det har verkligen varit den bästa helgen på länge. Har fått varit med Mats och Jolinn precis hela helgen och bara fått haft det bra. Helt enkelt en riktigt bra helg! :)
.
Men nu är det vardag igen och Mats for ner till Umeå igår för att jobba en vecka till. Så nu är man inne i vardagsrutinerna igen, lite tråkigt men som tur är så har jag bara lektioner/föreläsningar idag och imorgon och sedan är jag "ledig" onsdag, torsdag och fredag. Men då blir det plugg för fulla muggar, ska verkligen försöka iaf. Sedan är det bara nästa vecka och sedan är det tenta-period.
.
Nu ska jag ta och läsa lite i kursboken som jag ska försöka hinna läsa ut den här veckan. Hörs lite senare!
Vi tre! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback