Äntligen helg!

Ja då var det äntligen helg! Jolinn har varit så duktig idag, hon var först hemma ensam hela förmiddagen och sedan en kort sväng på eftermiddagen. Så nu har vi två hela dagar tillsammans :)
.
Mats for hem till Ö-vik idag och kommer därför inte upp till oss något i helgen. Men nästa helg kommer jag och Jolinn ner istället! :) Då blir det dop och mys med Mats!
Det är den här lillgrabben som ska döpas, och som jag är/blir gudmor till :)
.
Jag ska ta och köra igång diskmaskinen och ställa mig i köket och göra chokladmousse till efterrätt till ikväll :) Om man ska sitta ensam hemma en fredagkväll så måste man få unna sig och äta något onyttigt och gott ;P Så det ska jag göra ikväll, Jolinn ska få något gott ben att knapra på!

Postat av: Gunilla

Åh våran lilla älskling! :)

2011-09-10 @ 22:33:53
Postat av: Gunilla

Åh våran lilla älskling! :)

2011-09-10 @ 22:34:47
Postat av: Anna

Ja han är ju för söt! :)

2011-09-10 @ 22:40:54



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback