Bilder!

Har inget att skriva om så jag lägger ut lite bilder istället! :) Jag känner mig inte så pigg idag så det har inte blivit mycket gjort, jag sov i två timmar efter jobbet och det var välbehövligt. Jag sov 8 och en halv timme inatt och funderar på att gå och lägga mig snart, vill bli frisk snabbt och då är vila det bästa sättet :) Fick hem mina nya böcker idag som jag beställde, så det blir att börja läsa en av dom nya böckerna innan läggdags :)
 
Aja här kommer lite bilder!
 
I helgen då Mats var hemma gjorde vi marängsviss :)
 
Gott! :)
 
Gick ut nu på kvällen och tog lite bilder på Jolinn och Karma medan dom var ute på bakgården :)
 
Jolinn :)
 
 
Karma :)
 
 
 
 

Postat av: Sara

Såg riktigt gott ut! :D

2012-08-17 @ 11:39:56



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback