En härlig helg och massa böcker!

Måndag igen! Veckorna går så otroligt fort, och helgerna går ännu fortare. Fast den här helgen har känns längre än andra då Mats kom redan i torsdags och jag slutade lite tidigare i fredags så det har varit en lång, bra helg :) 
 
Det är så härligt att jobba för man hinner göra saker på kvällarna som man inte hinner, orkar eller kan när man pluggar. Jag har snart läst ut min tredje bok sedan jag gick på semester, tre böcker på 5 veckor :) Så härligt att ha tid med att läsa böcker! Tror det var två år sedan jag läste en bok sist, om man inte räknar med dom tre som jag läst i sommar :) Jag har snart läst ut The Hunger Games-triologin, tre böcker om Katniss och dom har varit riktigt bra :) Igår såg vi första filmen och den var bättre än mina förväntningar, nu är det bara att vänta på andra och tredje filmen :D 
 
Nu har jag skickat iväg en beställning på fyra nya böcker. Det blev Järnkonungen och Järnprinsessan av Julie Kaqawa och Frost och Feber av Maggie Stiefvater. Två olika bokserier så jag hoppas att någon av dom är bra :)
 
Jag, Jolinn och Karma har just kommit in från en promenad runt parken och förbi universitetet :) Det är varmt och skönt ute så det var en härlig promenad. Det blev en bild på tjejerna :)
 

Postat av: Gunilla

Kommer inte ihåg då jag läste en bok senast! Mysigt att läsa!! :) Ha en bra dag! Kram

2012-08-14 @ 08:36:21
Postat av: Anna

Ja det var ett tag sen jag såg dig läsa en bok :P Du får börja på en till hösten då du också börjar jobba ;) Tack desamma! Jag har lunch och solen skiner så än så länge har det varit en bra dag :) Kram

2012-08-14 @ 11:25:52



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback