Tenta imorgon!

Jag har suttit och pluggat hela dagarna sedan jag sist skrev ett inlägg här på bloggen. Jag har mest fokuserat på matten för den vill jag verkligen klara, men imorgon har jag tenta i byggnadsfysik, så håll tummarna.
I fredags kom Anton och Jenny och åt middag med oss, dom hade med sig förrätt så det blev trerättersmiddag för oss! Det blev svampsoppa till förrätt, lax och potatis till huvudrätt och kolatårta till efterrätt :) Är lite missnöjd med kolatårtan så jag måste göra den en gång till och se om den blir bättre. Här kommer lite bilder från kvällen :)
Karma ligger och tittar på tv :)
Dags för efterrätt!
Kolatårta!
Anton..
..och Jenny :)
.
Jag ska strax ta och plugga lite till och sedan blir det en tur på Ica för att köpa godis till tentan, är så chokladsugen så måste snart gå ;)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback