Torsdag

Då var ännu en skoldag över, har suttit med två olika projektarbeten hela dagen. Men nu sitter jag äntligen hemma i soffan medan Jolinn och Karma är ute på bakgården och busar :) Mats ska strax iväg på möte med CET, så jag och tjejerna blir ensamma hemma ikväll. Det blir nog en promenad och sedan Let's dance. Har tagit lite bilder på Jolinn och Karma ute på bakgården, Jolinn älskar att ligga i solen och bara mysa :)
.
Jolinn och Karma busar :)
Våra första blommor för i år på vår bakgård, dom växer vilt längs husväggen :)
Jolinn ligger och njuter i solen!
Våra tjejer :)
Jolinn vet hur man myser på riktigt, och man får gärna klia henne på magen ;)
.
Idag när jag var ute med Jolinn och Karma på lunchen så började det hagla, usch vad tråkigt. Snälla, kan det inte bara få bli sommar nu! Som tur var så slutade det att hagla ganska snabbt så det hann aldrig bli vitt på marken. Nu vill vi ju ha sommar och sol :)
.
Om det blir hyffsat bra väder i helgen ska vi ta fram utemöblerna och städa upp lite på vår uteplats. Ska försöka hitta någon fin duk som vi kan ha ute på bordet också ska jag sätta upp nät över jordgubbarna så inte några hundar eller fåglar kommer åt dom :P
.
Nu är det dags att laga lite mat! :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback