Besök!

I fredags medan jag satt och skrev tenta kom Åsa, Rune och Mathilda till Luleå, eftersom Mats var ledig hela dagen så var han hemma när dom kom. Efter att jag hade skrivt klart tentan åt vi lunch på en restaurang på universitetet och sedan gick vi på Tekniken Hus. Vi testade på olika grejer där inne tills vi var nöjda, då for vi en sväng på Storheden för att handla lite mat bla. 
  
Mathilda sköt iväg en "vatten-raket" på Teknikens Hus :)
 
 
Mats är astronaut :)
 
Vi programmerade en lego-robot som Mathilda testkör :)
 
Mathilda fixade mitt hår på lördagkväll och jag blev så snygg, här kommer resultatet ;)
 
Uppsatt fram..
 
..och fläta bak :)
 
Vi hann även baka lite jag och Mathilda, det blev rulltårta med grädde och hallon :)
 
 
Karma kröp ner till Mathilda när vi skulle sova, mysigt med lite kvällsmys innan det är dags att sova :)
Tyvär så fick jag inge kort på Åsa och Rune, jag får kompensera med bilder på dom under julen istället ;) Vi har haft en jättetrevlig helg men den tog slut alldeles för fort. Men nu är det inte så länge tills vi kommer hem, det är ju snart jul ;)
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback