Alla fyra!

Vi tog en promenad alla fyra nu på eftermiddagen, det var lagom temperatur ute så Jolinn och Karma tyckte det var härligt :) Vi gick en sväng runt Porsön och tränade lite med tjejerna när vi gick förbi ett bord som dom fick hoppa upp på. Dom klarade det och satt så fint medan Mats tog kort på oss :)
 
Jag och tjejerna :)
 
Såhär duktigt satt dom :)
 
Karma, Mats och Jolinn :)
 
Nu sitter jag och pluggar, det känns att det var ett tag sedan man satt med skolböckerna. Jag har tenta på fredag som jag tänkte göra, inte så kul men det måste göras. Ikväll blir det en enkel middag, det blev massor av rester från igår så det blir lax igen och till efterrätt blir det kladdkaka :) Tror nog att det blir någon film till efterrätten också ;)
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback