Äntligen!

Ja, då var äntligen tentaperioden över! Jag och Mats har suttit långa dagar på skolan i över en och en halv vecka innan det var dags för tenta i onsdags. Oj, så skönt det var i onsdagskväll när vi satt i bilen på väg ner till Ö-vik för lite Påsk-ledighet :) Men 5-dagars ledigt gick fort så nu är vi uppe i Luleå igen och skolan har dragit igång med sina första föreläsningar. 
 
Jag har nu äntligen tagit mig i kragen och anmält mig till utställningar i vår! Kommer bli roligt att få ställa både Jolinn och Karma nu i april och maj :) Så här ser mitt/vårt schema ut för våren :)
 
4/4 Utställningsträning på Storheden
5/4 Teorikurs: Anatomi och bedömningsteknik
6/4 Fort. Teorikurs: Anatomi och bedömningsteknik
18/4 Utställningsträning på Storheden
20/4 Inofficiell utställning i Ö-vik
25/4 Utställningsträning på Storheden
5/5 Inofficiell utställning i Piteå
18/5 Officiell utställning i Piteå 
 
Utställningsträningarna ska jag verkligen försöka att gå på men vet inte om jag kan gå på alla, det hade varit bra träning att gå på dom :) Nu har man iallafall några datum att se fram emot, kommer bli en rolig vår! :) 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback