Hemresa?

Vi hade ju egentligen tänkt att åka hem till Ö-vik ikväll men det blir inte så har vi nu bestämt oss för.. Jag mår mycket bättre idag än vad jag gjorde för några dagar sedan, men vi tycker att det är bättre att vara på den säkra sidan. Jag hade gått till skolan idag om det inte hade varit för att jag haft den här jäkla hostan. Det är inte så kul att sitta på en föreläsning som är 1 och 1/2 timme och försöka attt inte hosta under den tiden, så jag är hemma idag också och försöker bli helt frisk. 
 
Vi får se hur vi känner oss ikväll och hur jag mår så bestämmer vi oss då istället, i sånna fall åker vi nog neröver imorgon efter att Mats har haft sitt möte, men vi får se hur vi gör. Det är ju så himla typiskt att när jag väl har anmält oss till en utställning i Ö-vik och vi har planerat att åka ner så blir jag sjuk, så himla typiskt.. Nu vill jag bli frisk!

Postat av: Emma

Hoppas hoppas du blir frisk! Jag är på bättringsvägen men inte bra, men hoppas att jag skall orka den i Övik iaf. Regnar det så hoppar jag den i Holmsund för den är utomhus =/ Men nu är Stefan sjuk också så han kommer nog inte kunna följa med. Tråkigt!

2013-04-18 @ 22:37:29
URL: http://ulay.se
Postat av: Monica

Krya på dig!!
Hoppas att du mår bra imorgon så att du orkar åka, skulle vara jättekul att träffa er!
Och att ni kan vara med på inoffen i Övik!
Håller tummarna!! :)
/ Monica

2013-04-18 @ 22:56:32
URL: http://www.kennelbutterflydreams.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback