Toppenhelg!

Vilken toppenhelg vi har haft nere i Ö-vik! :) Vi åkte ner på torsdagskvällen (än att vi sa att vi inte skulle göra det utan vänta till fredag :P) för jag kände mig ganska pigg så vi tyckte att det var lika bra att komma iväg redan på torsdagen. På fredagen hälsade vi på Mikael och sedan for vi vidare till min mamma och pappa där även Gunilla, Elias, Sara och Janne var :) På lördagen var det dags för utställning, bilder kommer senare, där Karma blev BIR och BIG-4 :D På söndagen var det dags att äntligen få se Mathildas hästar, det blev även en ridtur för jag och Mathilda :) 
 
Bilder från helgen kommer lite senare, det är Mats som har alla bilder :P 
 
Nu har vi just kommit in från en långpromenad, det är så härligt att snön börjar försvinna och våren är på väg :) 
 
Nu har isen börjat smälta så nu finns det inga vägar längre på isen.. 
 
Jolinn och Karma på promenaden idag! :) 
 
 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback