Brrr... vad kallt!

Brrr... vilken kall dag det blev idag! Här uppe i Luleå har vi -20 grader, det blev verkligen tvärkallt i helgen! Imorse när vi var ut på morgonpromenaden kände jag att man inte är van med sån här kyla. Vi har haft -9 grader som kallast tror jag också nu i helgen smällde det till och blev ännu kallare. Det är som att kroppen inte hinner med att ställa om sig till den här kylan när det går så snabbt, så när vi var ute på morgonpromenaden frös båda jag och hundarna. Och då brukar inte Jolinn och Karma vara så frusna av sig, dom älskar ju snö och kyla. 
 
Så idag blir nog en riktigt innedag! Jolinn och Karma har myst ner sig i deras säng och ligger och sover. Jag sitter med lite skolarbete medan jag tittar på julkalendern och Mats håller på att fixa min mobil :) En väldigt lugnt dag inomhus :) 
 
Nu är det verkligen inte långt kvar till jul! Igår var vi och handlade lite julklappar och nu tror jag att dom flesta ska vara inköpta, jag har bara en kvar att fixa och det är till Mats. Den allra svåraste i år! :P Till veckan ska jag försöka inhandla den också och sedan ska alla julklappar hinnas slås in innan vi åker neröver. Det är mycket som ska hinnas dom här två sista veckorna!
 
I förrgår var jag, Jolinn och Karma bort till dagsiet och lekta av oss lite :) Det är ju så kul att busa när det har kommit lite mer snö! :) 

Postat av: Emma

Hoppas det kommit mer snö här till jul så de får busa i snön tillsammans :D och att Ulay är piggare så han orkar busa!

Svar: Ja vi hoppas att det kommer snö nere hos er också, det är ju mycket roligare att busa i snön :D Ja, vi hoppas att ni får goda nyheter på onsdag! Hade varit så skönt :)
None None

2013-12-08 @ 15:38:15
URL: http://ulay.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback