Härlig lördag!

Idag tog vi en lång och härlig sovmorgon, nästan lite för länge.. Karma väckte mig kl 10 så då gick jag, Jolinn och Karma ut på morgonpromenad :) Och till min stora förvåning var det noll-gradigt ute och solen tittade fram, så himla härligt :) Så jag har redan nu bestämt att idag blir det premiärturen på mina skidor och Mats har lovat att följa med ut, det ska bli kul :) 
 
Lite bilder från dagens morgonpromenad! :) Nu när jag har hittat vår lilla digitalkamera så blir det mycket bättre bilder på hundarna än med min mobil, så här kommer dom :) 
 
En riktigt härlig morgon!
 
Jolinn och Karma tyckte också att det var härligt och nästan sprang när vi kom ut :)
 
Karma :)
 
Jolinn :)
 
 
Våra fina tjejer! :)
 
 
Försöker träna lite inför utställningarna till våren/sommaren, här ställer Karma upp sig :) Vår snygga tjej!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback