1,4 mil och utställningskoppel!

Ikväll har jag och Mats varit ute och cyklat, det blev 1,4 mil! Jolinn och Karma fick stanna hemma och det tror jag dom är glad för, springa bredvid cykelt är inte det bästa dom vet precis :P Så nu är jag alldeles slut i kroppen, kommer garanterat ha träningsvärk imorgon. 
 
Idag åkte vi en sväng till Storheden. Jag skulle göra ännu ett försök att hitta bra utställningskoppel (eller egentligen utställningshalsband) och Mats skulle till Biltema för att köpa grejor till bilen. Men varken jag eller Mats hittade det vi ville ha. Jag frågade än en gång personalen på Djurmagazinet om dom hade något förslag på utställningshalsband men det jag fick till svar var att "nej, något sånt har inte vi och finns inte heller". Så det var bara att inse att det är kört, det finns inget halsband som jag vill ha till utställning :( Om ni har några tips på utställningshalsband får ni gärna säga till! Jag vill inte ha strypkoppel, halvstryp kan fungera men det ska vara så pass tunnt att det inte syns. Helst vill jag ha ett halsband med spänne och så tunt så att det inte syns, men det ska vara så pass stort att man kan ha det till en Eurasier. Om ni vet något halsband som skulle passa så säg till mig! :)
 
När vi var på Storheden passade jag även på att gå in på Stadium, så där blev det ett par nya sommarskor, det behövdes! :) Nu blir det en dusch och sedan sängen!

Postat av: Emma

Jag köpte ju ett nytt som Ulay verkar gilla bättre än snake-kedjan, men det är ett sånt allt i ett koppel..men det är inget stryp på halsdelen utan man ställer in den och sen är den "fast". Men det kanske inte fungerar för er? Jag hittade det i övik på Reginas hundhörna i alla fall.
Idag skulle vi på inoff men regnet öser ner och Stefan hade glömt att vi skulle på utställning så han har inga kläder med sig till pappa så vi skippar det idag. Får se fram emot nästa helg i stället!

Svar: Jaha, jag kanske kan få se det till helgen när ni kommer upp :) Vad typiskt att det regnar just idag då, men det kommer fler chanser :) Och nästa helg blir det ju lite speciellt då det är första officiella :)
Förresten, har du fått schema för sommaren nu? Är du ledig då det är utställning i Vännäs? :)
None None

2013-05-09 @ 08:45:21
URL: http://ulay.se
Postat av: Emma

Jaaa! Det har jag ju glömt att säga, jag är ledig den helgen! Och om jag inte minns fel är jag ledig när den nästa är i Piteå också! :D Tjohoo!

Svar: Wieee!! Vad kul! :D Då har vi ju Vännäs (och Piteå igen) att se fram emot efter utställningen i Piteå ;D
None None

2013-05-11 @ 18:01:21
URL: http://ulay.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback