Bad!

Det blev ett frivilligt bad och ett ofrivilligt bad för Jolinn och Karma idag! Vi var och lämnade in bilen på hjulinställning idag så vi lämnade bilen där och sedan gick vi hem. På vägen hem gick vi efter vattnet så både Jolinn och Karma gick ut i vattnet och svalkade sig, skönt! :) Det har varit en jättefin dag idag så ett bad i det fria passade perfekt :)
 
Jolinn och Karmas första bad för i år! :)
 
Karma gillar vattnet mer än vad Jolinn gör, så Karma passade på när hon fick chansen! :)
 
 
Karma! :)
 
Mats i det fina vädret! :)
 
Jag och tjejerna fick också vara med på en bild! :)
 
Karma :)
Det blev årets första bad för hundarna! Efter att vi kommit hem och ätit middag var det dags för bad nummer 2. Jag hade tänkt bada dom ikväll i vilket fall som helst eftersom vi ska på utställning på lördag. Jag brukar egentligen inte bada dom inför en utställning men den här gången blev det så :) Nu är det bara borstningen kvar ;)
 
Utställningen närmar sig med stormsteg, det ska bli så roligt på lördag! Och imorgon får vi ju besök också! Emma, Stefan och Ulay kommer imorgon och ska sova här då dom också ska på utställningen på lördag. Kommer bli jättekul, vilken helg vi har framför oss :) Min faster Monica kommer också upp till Piteå för att ställa, och vi har våra ringar bredvid varandra så det blir ju toppen :) Då kan man ju ha lite koll hur det går för dom också. 
 
Jag har också hunnit med att börja städa min klädkammare idag, så nu ska jag ta tag i det sista och göra klart. Jag slänger allt jag har möjlighet till så det blir inte så mycket kvar, det är skönt! :) 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback