Utställnings- och anatomikurs

Igår var det utställnings- och anatomikurs igen! Denna gång fick Jolinn följa med och träna lite. Igår var det bara utställningsträning och eftersom Jolinn inte är så förtjust i utställningar så passade det ju väldigt bra. Till en början var Jolinn stirrig och stel, hon hade inget fokus på mig utan allt annat var mer intressant än mig. Jag gav henne mycket tid att vänja sig med omgivningen och hundarna men sedan började jag försöka söka kontakt med henne. Jag hade med mig Frolic och det älskar ju Jolinn, men ibland så vill hon inte ens ha Frolic i sådana här lägen. Efter lite kontaktsökande hittade hon fokus på mig och var jätteduktig. 
 
Det som är så bra med Jolinn och Karma är att hur svårt det än är så försöker dom iallafall, dom gör sitt bästa. Igår gjorde verkligen Jolinn sitt bästa och var jätteduktig. Hon kämpade på och det gick bara bättre och bättre, hon var så duktig :) Nästa söndag ska Jolinn få följa med igen :) 
 
Jolinn på kurs, hon var så duktig! :)
 
Här känner domaren igen en av dom mindre hundarna medan vi andra ställer upp våra hundar :)
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback