Hundkurs!

Nu på kvällen har jag varit på hundkurs. Vi var bara 5 st idag men det var ganska skönt, nu fick alla chansen att prata :) Jag passade även på att anmäla mig till en till kurs, utställningsträning och anatomi! Ska blir roligt, nästa söndag börjar det :) 
 
Idag när vi var ute på långpromenaden gick vi förbi dagiset så att Jolinn och Karma fick springa och busa av sig lite :) Här är lite bilder från promenaden :) 
 
Jolinn och Karma :)
 
Jolinn :) 
 
Jolinn ställde upp sig så fint så jag var snabb att ta ett kort, kolla vad fin hon har blivit i pälsen :) Hon har fått en kraftig och fin pälsa, hon är verkligen i bra form just nu :)
 
Jolinn har börjat tycka om att ligga och sova i vår säng på kvällarna, igår låg hon och sov i sängen i 4-5 timmar på kvällen, vet inte riktigt vad som har tagit åt henne :P
 
Så här mysigt har man det då :)
 
Kul att jag (och hundarna) har ännu en kurs att se fram emot nu! Ska bli kul att få lite utställningstips och lära sig ännu mer om anatomi, det är jätteintressant och kul att kunna :) Nu ska vi ta en kvällspromenad och sedan slappa i soffan innan det är dags för sängen :)
 

Postat av: Emma

Oj vad päls hon fått, härligt :D
Kul med fler kurser. Jag vill också bo i Luleå!! ;-)

Svar: Ja Jolinn har blivit så fin! :D Både jag och Mats ångrar oss rejält att vi inte anmälde oss till Sundsvallsutställningarna som var i helgen men det kunde ju inte vi veta att hon skulle få sån fin päls, så jag hoppas att hon håller den här pälsen hela vintern så att hon har fin och kraftig päls till våren för då ska vi på utställningar ;) Ja, det ska bli jättekul att gå fler kurser! :) Ja ni får flytta upp! ;)
None None

2013-10-16 @ 23:03:22
URL: http://ulay.se
Postat av: Emma

Ja jag förstår det!! Ulay har fått tillbaka pälsen nu också så dom får se till å ha kvar den minsann!! :D
Hehe jaa...om bara Stefan kunde få ett jobb!!

Svar: Ja precis! :)Ja det är klurigt det här med jobb.. hoppas att han får något snart! :)
None None

2013-10-16 @ 23:51:30
URL: http://ulay.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback