Valp!

Ikväll har jag varit på hundkurs igen, mycket trevligt! :) Och ännu trevligare var det ikväll då vi fick sällskap av en 8 veckors valp, så söt! Det är en Dansk svensk gårdshund!
 
Han var så snäll och somnade i korgen en stund! :)
Nu när jag kom hem vispade jag grädde och piffade till några rulltårtebitar, gott blev det! :) Så nu sitter jag och Mats och fikar och tittar på film :)
 
Gott med lite fika!
 
Jag ska ta och lägga upp lite bilder från Stockholmsresan! Jag har några bilder därifrån som jag tänkte visa, tyvär blev det inte så mycket fotande men några kort fick jag till :) 

Postat av: Emma

Men gud så gulligt liten! <3
och vad gott det såg ut jag som är hungrig :P

Svar: Ja han var så söt! Man blev lite valpsugen ;) Fast då på en eurasiervalp <3 Jag älskar ju att baka (och äta upp det) så det blir mycket fika här hemma ;)
None None

2013-10-11 @ 17:41:38
URL: http://ulay.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback