Kallt!

Idag tror jag att vi stannar inne, det är -27 grader här i Luleå. Egentligen skulle jag och dom andra i uppfödarutbildningen åka ner till Piteå för att träffas och ha det trevligt men det blev inställt, vi tyckte att det var för kallt. Jag hade sett fram emot att få träffa dom men en sån här dag tror jag att vi stannat inne.
 
Undra vad jag, Jolinn och Karma ska göra idag då?! Det blir nog att titta på TV och ta det lugnt, lite tråkigt att man inte vill vara ute. Hade varit skönt med en timmes promenad :) Men det får vi nog ta en dag då det är lite varmare :) 

Postat av: Emma

Huvva så kallt! Det har tydligen varit kallt här också, våran termometer måste ha fått spunk för den har sagt att det är -13 varje dag och väderapparna säger -20 så jag tror våran har fel :P
Kommer Mats bo i Övik o pendla till Umeå eller hur skall han göra? Så himla skönt att han fått jobb :-)

Nu får vi vara gräsänkor båda två, synd att vi inte bor i samma stad!

Svar: Ja, det har bara blivit små korta promenader dom senaste dagarna, man vill inte vara ute länge i den här kylan :SJaha ojdå :P Ja men då har ni ju också haft kallt i helgen :S
Mats kommer bo i Umeå, vi håller på att kolla på lite lägenheter så vi får se vad vi hittar :) Ja jätteskönt att han har fått jobb, ska bli spännande imorgon hur det har gått på första jobbardagen :) Hur går det för Stefan på utbildningen?
Ja precis, tänk vad mycket trevligare det hade varit om vi bodde i samma stad nu när vi är gräsänkor :)
None None

2014-01-19 @ 19:21:34
Postat av: Emma

Hoppas ni hittar lägenhet! Ni får hojta till om vi kan hjälpa till med något! Han får alltid komma hit o dricka lite kaffe :P
Stefan verkar trivas och tycka att det är kul! :) Så det låter bra! Han berättade nu att en kille tagit dit sin 50"s tv så nu var de nöjda :P Haha, karlar!

Svar: Ja jag hoppas det också! Vi kollar för fullt! Tack, vad snälla ni är! :) Jag ska hälsa han det :) Vad roligt att han trivs! :) Haha ja jag säger då det, karlar! ;P
None None

2014-01-20 @ 03:42:01



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback