Vilken dag!

Hur mycket hinner man med på en dag egentligen? Ganska mycket skulle jag säga!
 
Imorse klev vi upp och gick på Hydraulik-tenta som började kl 9. Egentligen fick man sitta ända till kl 15 om man ville man jag blev klar strax efter kl 13 och gick hem, Mats var redan hemma så vi han träffas lite innan jag åkte iväg till ett möte på Skanska som blev framflyttat då jag blev klar tidigare än tänkt. Efter en och en halv timmes möte på Skanska om mitt examensjobb åkte jag ut till Kallax, Luleås flygplats, för att säga hej då till Mats. Mats hade fått skjuts till flygplatsen så vi hann säga hej då innan han var tvungen att gå ombord. Jag stannade på flygplatsen tills jag såg att planet lyfte (planet skulle lyfta kl 15.55), då åkte jag vidare!
 
På vägen hem från flygplatsen svängde jag in till hunddagiset för att boka in hundarna nästa helg då vi ska till Solberg på lite festligheter. Bokade även in dom en annan helg i februari då vi har hyrt stuga i Kåbdalis över en helg! :) 
 
När jag kom hem värmde jag på middagen och rastade hundarna en snabbis, sedan bar det iväg till Anton och Jenny för att plugga inför morgondagens matte-tenta. Nu är jag hemma igen! Jag har just varit ute på kvällsrundan med Jolinn och Karma och nu ska jag ta och plugga någon timme till innan det är dags för sängen! 
 
Så, hur mycket hinner man på en dag? Jo, ganska så mycket! ;) 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback