Rullar på..

Här hemma rullar det på som vanligt. Jag sitter med ex-jobbet på dagarna medan Mats jobbar. Vi har planer på att arbeta den här veckan ut och sedan ta semester, blir skönt :) Mats tänkte ta ut 3 veckor medan jag satsar på 2 veckor, om det skulle bli jättebra väder sista veckan som Mats är ledig finns det risk att jag också är ledig den veckan :P Vi får se helt enkelt, det är ju ganska fritt för min del när jag själv kan planera när och hur länge jag vill vara ledig :) 
 
Så här ser det ut på dagarna när jag sitter hemma och skriver ex-jobb :) Jolinn och Karma ligger och sover i samma rum för att hålla mig lite sällskap :) 
 
Karma ligger under skrivbordet och Jolinn ligger under hundsängen :)
 

Postat av: Emma

Haha alltså de är så söta. Väljer golvet istället för den fina sängen! :p

Svar: Hihi ja visst är dom! :P I Luleå sov dom alltid i den och aldrig under den på nätterna men nu när vi inte har den i sovrummet längre har det ändrats :P
None None

2014-07-05 @ 02:33:00
URL: http://amazingzeppelin.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback