Mindre än en vecka kvar!

Nu är det mindre än en vecka kvar till utställningen i Vännäs, och jag längtar otroligt mycket! Det ska bli så kul att få träffa Karin och Stefan igen och prata lite hund, kommer bli kul :)
 
Nu är jag i Luleå igen och ligger i sängen och ska försöka sova. Jag får sova hos Anton och Jenny nu när vår lägenhet är tömd. Imorgon kl 10 är det besiktning av lägenheten och sedan på eftermiddagen ska jag fixa lite med kursregistrering och sånt på skolan, sedan ska jag förhoppningsvis på möte hos Skanska om mitt ex-jobb.  Hoppas verkligen att han har tid för ett möte imorgon på eftermiddagen.  
 
Nä, nu ska jag sova! God natt!

Postat av: Emma

Jag är så sur att jag jobbar o inte kan komma o titta! Jag håller tummarna stenhårt o jag vill se massa bilder ;-)

Hoppas besiktningen går bra och stort tack för hjälpen med Zepp o hämtning :D Guld värt!

Svar: Ja, det var ju jättetråkigt att du jobbar då, men jag kommer meddela om hur det går :)
Nu är lägenheten besiktad och gick igenom utan anmärkningar, skönt! Det var så lite så! :)
None None

2014-06-10 @ 00:56:38
URL: http://amazingzeppelin.se



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback