Ny vecka, nya kurser!

Idag har jag haft första föreläsningen i en av de nya kurserna jag ska läsa, sista kurserna jag ska läsa till och med. Det här är sista läsperioden som jag kommer läsa kurser, sedan blir det ex-jobb. 
 
Vi har haft en väldigt lugn helg, minns inte när vi sov så här mycket under en helg sist. I fredags efter att jag hade skrivit tenta blev jag förkyld. I lördags var jag riktigt hängig och det blev många timmars sömn. Jag är fortfarande förkyld men mår bättre, så jag passar på att ta det lugnt nu när jag inte har så mycket i skolan. Det känns verkligen konstigt att kunna sitta i soffan och titta på tv utan att behöva hålla på med skolarbete samtidigt, jag njuter verkligen :) Det är så otroligt skönt! :) 
 
Nu ska jag fortsätta njuta av framför soffan :) 

Postat av: Emma

Ursch då! Krya på dig. Jag blev också hängig efter tentorna men vår nya kurs började i fredags så hann knappt ta det lungt :/ Men som tur är så är det lite lugnare nu ett tag ändå..fast jag är så stressad över att jag inte har hittat någonstans att göra exjobb, SCA har inte svarat än. Lär väl betyda nej antar jag?!

Svar: Ja, det är så typiskt att bli sjuk efter tentor.. vill bli frisk nu! Jaha när är det du börjar med ex-jobbet? Aha tråkigt :( Måste ni göra det hos ett företag eller kan ni göra det för skolan?
None None

2014-03-31 @ 20:43:36
Postat av: Emma

I början på maj, är på 7,5hp. Tydligen måste vi göra det på ett företag =( Så det känns väldigt jobbigt att inte veta när de flesta klasskompisarna fått tag på ett..vet inte hur mycket mer jag vågar tjata på SCA heller..han svarade inte på mitt senaste mail, han som vi har som kontaktperson. Suck!

Svar: Jaha, typiskt att han inte svara.. du kan inte testa ringa han då? :) Förstår att det inte är kul när klasskamrater har hittat företag, men jag tror det kommer lösa sig för dig också :) Hur länge har Stefan kvar på sin utbildning nu? :)
None None

2014-04-02 @ 00:02:17
Postat av: Emma

Min klasskompis fick svar från dom idag att de inte har något åt oss =( För att de har så mycket att göra. Känns ju kasst att han inte kunde svara det när jag frågat flera gånger. Menmen!
Har fått hjälp av mammas karl och ska ringa på mejeriet. Har ringt hela dan men inte fått tag på personen dock men får fortsätta igen imorrn! Får hoppas det går vägen :D
Han säger att det är i september han slutar. Fast den skulle vara 30 veckor så egentligen borde han sluta kring juli så jag vet inte. Han har så dålig koll haha :P Just nu är han i Lycksele och vägrar tala om för mig när han kommer hem. De skulle kanske få komma hem tidigare men han tänker inte berätta om de får det eller inte, haha. Jag som är så nyfiken jag vill ju veta nyss!!

Svar: Jaha ja då håller vi tummarna! :) Oj, ända till september.. då kanske det är uppehåll under sommaren? :)
None None

2014-04-02 @ 17:02:02
Postat av: Emma

Ja, jag tror han får 2 veckor =) Så det känns bra iaf! Har du fått sommarjobb/jobb i Umeå eller tänker du vara ledig? =)

Svar: Jaha vad härligt! :) Skönt med lite ledighet :) Jag har planer på att börja med ex-jobbet i början på juni så jag blir klar tidigare med utbildningen. Så jag jobbar med ex-jobbet hels sommaren :)
None None

2014-04-04 @ 16:24:25



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback