Härlig dag!

Vilken härlig dag det blev idag! Det snöade igår och det ligger fortfarande kvar på marken. Det har varit kallt men soligt idag, uppfriskande! Jag, Jolinn och Karma tog en härlig promenad nu på eftermiddagen :) Så skönt att komma ut en stund när man sitter vid köksbordet alla dom andra timmarna man är vaken känns det som. Här kommer några bilder från promenaden! 
 
Karma och Jolinn :)
 
 
Vi gick och satte oss vid en av grillplatserna som finns vid Nydalasjön, skönt att bara sitta och titta en stund :)
 
Nu är vi henma igen och jag sitter och pluggar inför tentan som jag har på måndag, jag kämpar in i det sista! 
 
Vid kl 14 idag åkte vi till flygplatsen för att möta upp mamma, pappa, Sara och Janne. Dom ska nämligen åka utomlands idag, härligt! :) Så vi tog deras bil och körde hem den till oss medan dom är borta en vecka. Ska bli kul att få se bilder som dom kommer skicka, man är lite avis! ;) 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback