Långpromenad vid Nydalasjön!

Idag på eftermiddagen blev det en långpromenad med Jolinn och Karma vid Nydalasjön. Jag skrev en dugga i flervariabelanalys mellan kl 9-13 och sedan tog vi oss en välförtjänt långpromenad :)
 
Det var molnigt men 4 grader plus och så härligt. En riktig vårdag kändes det som :) Vi stannade till vid en av grillplatserna för att titta på utsikten och njuta en stund :) Om jag hade haft med mig en bok så hade vi kunnat sitta där någon timme :)
 
Här kommer några bilder från dagens promenad :)
 
 Karma :)
 
 Karma :)
 
 Jolinn :)
 
 
 
På vissa ställen är det inte mycket snö kvar, och det är bara början på mars!
 
När vi stannade vid grillplatsen så satte vi oss på bänken allihopa, så mysigt :)
 
Jolinn sitter bredvid mig på bänken och tittar ut över sjön :)
 
Karma satt också på bänken :) 
 
Utsikten från grillplatsen :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback