Redovisning i ekonomi!

Dagens konstruktionslektion har blivit inställd så vi har bara redovisning idag. Vi ska redovisa vårt projektarbete i ekonomin kl 14.45, sen har jag troligen "jullov". Fast jag har ju en omtenta som jag ska göra till veckan så än är det inte riktigt slut på skolan för detta år. Skulle helst bara vilja skippa omtentan och vara ledig, men om man inte klarade tentan första gången så..
.
Jag och Mats funderar på att fara på bio imorgon! I helgen så har vi sett Harry Potter filmer, 3:an, 4:an, 5:an och 6:an så nu måste vi ju också se på 7:an :) Jag hade fått för mig att dom som var efter 2:an var dåliga men så var inte fallet, tycker dom var riktigt bra allihopa så det skulle vara roligt att få se 7:an också :)




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback