Promenad, lussebullsbak och hemmagjord pizza!

Idag har det varit en riktigt effektiv söndag! Mitt på dagen tog vi oss en promenad på Arcus så Jolinn fick springa lös i skogen, det var lite kallt men vi klädde på oss täckbyxor så det gick bra :) Sen for vi en sväng på ÖoB och Biltema och efter det så for vi hem och bakade lussebullar och hemmagjord pizza! Vi hann också städa lite och medan jag bakade ut lussebullarna så fixade Mats med ljusslingan ute, det blev riktigt mysigt :) Sist men inte minst så tog jag mig ett skönt bad och nu sitter vi och tittar på tv och ska smaka dom nybakta lussebullarna :) Vi får hoppas att dom smakar bra!

Postat av: Sara

Åh vad gott det lät med nybakade lussebullar! Kommer förbi någon dag och smakar ;)

2010-11-28 @ 21:35:21
Postat av: Anna

Ja det gör du rätt i! Det är bara att komma förbi :)

2010-11-28 @ 21:46:32



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback