Städning och bakning!

Idag har vi haft städdag, vi har städat hela lägenheten och rensat upp inne i gästrummet som nu är Henni och Lisas rum :)

Städat och fint!
Gästsängen!
Henni och Lisa :)
Nu på kvällen har jag och Sara bakat, vi har bakat brownies, cookies och chokladmuffins! Så nu har vi fyllt upp frysen med lite kakor :)
Och till middag så testade jag och Mats en ny maträtt, det blev krämig fläskfilegratäng, ett recept som jag hittat på internet. Det blev väldigt gott så den kommer vi laga igen :)
Krämig fläskfilegratäng, krämig och god var den :)
Vi har också hunnit med att sätta upp min ljuslyckta som jag fick i födelsedagspresent av Gunilla och Sara, jag vet att det var länge sen jag fyllde år men nu är den uppe iaf :) Mysigt blev det!
Mats tänder ljusen!
Såhär mysigt blev det :)
Tack Gunilla och Sara för den fina ljuslycktan!

Postat av: Gunilla

Maten såg god ut och ljuslyktan passade ju jätte bra! :)Mysigt såhär på hösten att få tända lite ljus ;)

2010-10-11 @ 10:56:36
Postat av: Anna

Ja maten blev väldigt god :) Vi tänkte det nu när det börjar bli mörkt att lite ljus är alltid mysigt :) Det blev ett väldigt mysigt sken från ljuslycktan!

2010-10-11 @ 11:09:50



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback