Besök av mamma och pappa i helgen!

Det var ju ett tag sen jag skrev nu, vi har haft fullt upp hela helgen!

I onsdags fick Sara nycklarna till hennes lägenhet så jag och Mats for dit och kikade efter att vi hade varit i skolan. Senare på kvällen kom Janne och hans föräldrar med ett släp fullt med grejer. Dom höll på i lägenheten hela kvällen och packa. Jag och Ida tog oss en promenad med Yerry, Idas hund, medan Mats var hemma med Jolinn. Det var riktigt skönt att vara ute och gå, var ett tag sen nu kände jag.

På torsdagen var vi alla tre varit på skolan i omgångar. Vi hann också med att tvätta, stryka och städa hela lägenheten. Vi passade även på att ensamhetsträna Jolinn lite, och det gick jättebra! Vi är så stolt över henne. Ganska sent på torsdagkvällen kom mamma och pappa hit upp till Luleå. Vi passade på att fika lite innan alla, utom jag och Jolinn, for till Saras lägenhet med släpvagnen för att packa ur den. Det blev sent innan dom hade kommit hem igen och vi gått och lagt oss.

På fredagen klev jag upp tidigt för att gå till skolan. Jag kom hem till lunch och sedan var det Saras tur att gå till skolan för att ha föreläsning. Efter att Sara kommit hem igen så for vi ut till Storheden för att handla lite grejor. Det blev pizza till middag hemma hos oss och efter det så for vi bort till Saras lägenhet och började packa upp och fixa. Vi packade upp alla köksgrejor, satte upp gardiner och satte ihop sängen.


Jolinn hjälper till att packa upp i Saras lägenhet!


Mamma diskar för fullt!


Pappa och Mats fixar tvn.


Bord och gardiner är på plats i lägenheten!


Mamma håller på att packa upp.


Vi fikar för första gången i deras lägenhet!


Fikatajm!


Jag och pappa!

Igår for vi och storhandlade och sedan for vi till Saras lägenhet igen för att fortsätta packa upp. Det blev middagstid så vi for tillbaka till våran lägenhet för att laga middag. Det blev grillad kyckling och potatisgratäng till middag och till efterrätt blev det chokladpaj, väldigt gott var det! :) Efter middagen gick vi allihopa ut och gick en sväng, det blev en väldigt kort promenad så Jolinn också kunde följa med. Det blev samma sväng som vi gick igår med Jolinn.


Pappa och Mats sitter vid middagsbordet!


Mats och Sara


Samlade vid middagsbordet!

Idag gick mamma, Sara och Janne till lägenheten på förmiddagen för att laga lite mat som dom kan ha i frysen. Sedan kom jag, pappa och Mats med Hugo och Stina så nu har dom fått komma till Saras lägenhet. Hoppas att dom kommer att trivas där!
Det blev lunch hemma hos oss och sedan var det dags för mamma och pappa att fara hemåt. Eftersom dom ska svänga in till Ellenor och Magnus i Skelleftehamn så ville dom fara i bra tid så dom inte kommer hem alltför sent. Det blir så tomt här när dom har farit, det blir så tyst i lägenheten.

Postat av: Gunilla

Jag vill också vara med, åh vad jag saknar er! <3

2010-09-06 @ 17:32:00
Postat av: Anna

Vi saknade dig i helgen! Hoppas att du har möjlighet att komma upp någon dag! :)

2010-09-06 @ 18:26:52



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback