En bättre dag än förväntat

Det blev en bättre dag än vad jag tänkt mig! Vi hade en föreläsning kl 8.15 och skulle även ha en kl 10.15 men den blev inte av så då fick vi tid till att sitta med projektarbetet istället. Vi håller på att räkna ut u-värdet på vår vägg, än så länge är det inte så bra siffror men vi hoppas på förbättring.
Mats fick lite sovmorgon idag då han började först kl 13, så nu är jag hemma med Jolinn och väntar på att Mats ska komma hem från föreläsningen så jag kan fara tillbaka till skolan och ha trälabb.
Sen kanske det blir en sväng till Storheden så vi kan storhandla, annars har vi inte så mycket planerat för ikväll. Det regnar och är blött ute så det är inge roligt väder att vara ute i men lite bus ute med Jolinn ska vi nog kunna offra oss för :P




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback