Onsdag!

Idag mår Mats bättre, så han har varit på skolan medan jag har varit hemma med Jolinn. Sara och Janne fick rycka in och vara hundvakt några timmar på eftermiddagen så jag kunde gå till skolan ett tag också. Annars har vi inte hunnit göra så mycket, vi har ätit middag så nu sitter vi och kollar på tv.

Sara och Janne ska komma förbi och se på Idol med oss ikväll. Imorgon åker Sara hem till Husum och ska vara hemma under helgen. Mamma och pappa åker utomlands på fredag så Sara ska vara med Gunilla några dagar. Jag skulle också vilja fara hem men det får bli lite senare.



Jolinn växer så det knakar, hon börjar bli stor nu :P

Det har varit en lugn dag för Jolinn, hon har mest sovit idag. En liten slödag. Vi tog oss en liten tur runt huset mitt på dagen, kanske tar en till liten promenad senare.




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback