En tung vecka!

Usch vilken tung vecka det har varit hittills, och imorgon väntar en till jobbig dag. På måndagen gick jag långdag, igår hade jag tre föreläsningar och betonglabb, idag hade jag tre föreläsningar och mattelabb och imorgon har jag tre föreläsningar och trälabb. På fredag som tur är har jag bara en förläsning och sovmorgon, ska bli så skönt!
Mats har haft fullt upp med projektarbeten den här veckan och har varit ute och kollat på olika områden där dom skulle kunna bygga ett hus för äldre. Ett ganska stort projekt där det är mycket dom ska komma överrens om.
Vi har också hunnit tvättat, strukit, städat lägenheten och varit till Sara och klippt klorna på Hugo och Stina.
Så på fredag får vi det lugnare och på lördag tänkte vi fara till Måttsund och titta på inoff. utställningen som äger rum då. Det ska bli roligt att se hur det går till på en utställning också hoppas jag att man träffar någon euraier där :)
Så här fint blev det med mitt nya överkast som jag fick i födelsedagspresent av mamma och pappa :)

Postat av: Gunilla

Snyggt! :)

2010-09-23 @ 21:59:44
Postat av: Gunilla

Snyggt! :)

2010-09-23 @ 21:59:55
Postat av: Anna

Mm riktigt fint! :)

2010-09-24 @ 11:34:24



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback