På bättringsvägen

Idag mår jag lite bättre så jag är på bättringsvägen! Jag gick på seminariumet imorse men sen gick jag hem, hade inga krafter för att gå på föreläsningen men nu på kvällen känns det bättre!
.
Igår hedde vi ut Henni och Lisa i deras nya bur! Det var roligt att se när dom fick komma in i buren och stappla sig runt. Jag hoppas att dom får det bra i deras nya bur!
Henni och Lisa gömmer sig i huset!
Såhär ser halva buren ut, den ser likadan ut på andra halvan :)
.
Vi har just sett på En unge i minuten och nu blir det nog något avsnitt av How I met your mother! :)

Postat av: Sara

Åh vad roligt att de har fått kommit ut, de lär trivas jättebra i deras nya bur :)

2011-04-05 @ 12:52:59
Postat av: Anna

Japp nu är dom ute :) Ja det tror jag med!

2011-04-05 @ 13:12:34



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback